Ett projekthanteringssystem som spar mycket tid för oss i byggbranschen.
Vi som är hantverkare har ofta många projekt och bollar i luften samtidigt. Det blir många papper och dessa skall kategoriseras, sammanställas och vara tillgängliga för andra medarbetare.
Vi letade länge efter ett bättre sätt att arbeta och gick igenom system efter system.
Våra krav var många men långt ifrån orimliga. Vi ville ha en ENKEL app som inte bara ger alla våra medarbetare rätt information utan som även sammanställer, gör rapporter och faktureringsunderlag av allt vi matar in.
Efter snart tre års utveckling har vi själva investerat, utvecklat och kört ett eget system. Idag driver vi nästan alla delar av vår verksamhet i systemet och vi har valt ut ett fåtal företag som hjälpt oss att ta funktionaliteten ännu längre.
Player System Time Saver - Molntjänst App
Välj hur ni vill jobba - PC, Mac, iPhone, iPad Web/Android.
Vi tar hand om driften och backup.
Enkelt, börja jobba direkt.
Allt som ni lägger in blir tillgängligt på alla era enheter.
Automatiska rapporter, sammanställningar och resultat på Projekt, avdelning eller individ.
Lägg in personal, utrustning, fordon, kontakter, kunder, projekt, filer, avtal och slipp att uppdatera långa excel-listor.
Elektronisk Personalliggare
Kontakta oss för mer information
info@playerab.se
0325 - 62 50 50